asgay

"Jag becknar min egen zattla"

Jag kommer inte på någon bra rubrik så jag skriver HEJ

Kategori: Allmänt

Hejsan alla söta och roliga bloggläsare !
Första gången jag skriver ett inlägg men tänkte berätta lite om min tråkiga dag. Jag vakna vid typ 7 och insåg att jag är för krim för att gå till skolan så jag somna om igen, sedan så väcker min syrra mig vid typ 2 och säger att vi ska dra och käkar så jag hoppar upp ur sängen langar en fet flykick rakt i hennes ansikte och springer till bilen heelt naken. efter att vi har käkat så drog jag ut och åkte pulka men fahanni och en kompis, det va skit kul garva typ hela tiden :D men nu så sitter jag hemma i min skööna säng och Biff bea är helt efterbliven som inte svarar när jag ringer hejdåååå.

Kommentarer

  • din boss säger:

    ska visa dig flykick din schmet!

    2012-01-26 | 00:07:39

Kommentera inlägget här: