asgay

"Jag becknar min egen zattla"

21/01/12 fuckyää

Kategori: Allmänt

Tjumän, tänkte berätta lite om vår helg, eller ja, igår. Det började med förkrök hos avin och det var jag (fanny), avin, bea, marilyn, flingan och linnea där. Började bli lite dragna och fick sen skjuts till lokalfesten som låg i Västberga, jävla drag i bilen påvägen dit, taggad som fan blev man. Vi kom dit och började festa och dricka lite mer men självklart så kommer grisfitthoror^*¤%&¤&na efter bara en timme så det var jävligt irriterande eftersom man har betalat 100 kr så får man dra efter bara en timme... menmen sånt e livet ftp, acab, fuck aina. Skoja haha tror du själv eller, vi slog sönder dom på plats. Här kommer iallafall helgens pinsammaste/roligaste händelse: Marilyn känner att hon är påväg att spy så jag följer med henne runt hörnet och hon deckar där.. polisen kommer och säger att hon ska sätta sig i bilen, hon får damp och skriker att polisen är ett jävla peddo. Sen ringer jag henne nästa dag och hon berättar att hon spottat polisen i ansiktet, polisen hade då gett henne handbojor och tryckt upp henne mot rutan, då fick hon för dig att hon skulle spela död så dom skulle släppa henne för det gjorde tydligen jätteont. Sen spottar hon polisen i ansiktet igen och dom kör in henne till Maria Pol. Hahahahahah aa ni hör ju själva.. Marilyn är en skön lirare. Murran <3 Cred till henne. Kommer nog upp lite videos eller bilder från helgen lite senare. Aa de va väl typ de.. bror

Kommentarer


Kommentera inlägget här: