asgay

"Jag becknar min egen zattla"

SKITSAKER

Kategori: Allmänt

Är trött och fan as tpl så nu ska jag skriva en lista med saker jag stör mig på. hej / Bea 1. Jag hatar när folk försöker låta smarta genom att använda svåra ord, men använder dom i helt fel sammanhang så dom låter bara jättekorkade. asirriterande. 2. Folk som klagar på sl. helt jävla seriöst vad i helvete ska dom göra åt att tågen är försenade ? bygga nya jävla super tåg som aldrig någonsin får något slags problem för flera jävla tusen miljoner kronor? Och dom som klagar på försenade bussar är ju nästan ännu värre, vad i helvete ska en busschaufför som sitter fast i en bilkö göra? riktigt jävla irriterande, det värsta är ju när folk ba "jag betalar massa pengar för att åka buss då ska de fan funka lala" men gör inte det då? kan du inte ta bilen får du ta det som finns och det är buss och tåg, det är ditt eget val att göra det och det är inte precis så att sl gör tåg försenade med flit? och inte kan dom byta ut alla jävla pendeltåg i stockholm för att det blir lite problem och förseningar på vintern. shit happens lägg tid på att klaga på viktiga jävla saker istället för att känna dig som värsta jävla rebellen som står upp mot världens orättvisor för att du skriver en status på facebook. åååh. 4. Folk som lägger upp så otroligt ointressanta saker att man kräks. (på facebook) Allvarligt, ingen bryr sig var du fikar, hur mycket läxor du har, när du somnade igår, när du börjar imorgon, om bussen är försenad eller hur många gånger du har halkat i vinter. Snälla människor har ni inget roligt att berätta så berätta ingenting alls. allt jag hinner med nu eftersom jag slutar nu, och nu märkte jag att det inte blir några mellanrum fast jag gjorde jättefina styckten. Lagom irriterande FAFNANANFNFAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: