asgay

"Jag becknar min egen zattla"

PARTYPARTY

Kategori: Allmänt

Hej barn. Som de flesta redan vet hyrde jag(Bea) Fanny, Avin och Marilyn lokal i fredags och styrde lite party party. Det blev dock inte speciellt kul, iallafall inte för oss. Jag var knappt full och förbannad exakt hela tiden, tror seriöst inte att någon såg mig skratta den kvällen. Efterblivna fittluder människor det finns alltså, Folk var så respektlösa! minst tre personer kissade i lokalen, flera spydde, folk rökte inomhus och hoppade på bord tills de gick sönder. Inte nog med det kom det ca 20 oinbjudna och förstörde, när dom inte fick komma in kastade dom sten eller var fan det var och pajjade två rutor. Jag var aldrig inne och festade, fick ju stå i dörren hela tiden och hålla koll på allting så jag har ingen aning om ifall det var roligt eller inte för dom som var där. Men det får man väl hoppas.. eheheheh. ikväll mina kära homies bliret bio med brudsen och kanske fler, någon av oss lär blogga efter det så... party. Dags att dra nu. fuck aina, Puss.
HAHAHAHAHA KOLLA HANNA I BAKRUNDEN!!! HAHAHA HIHIHI HOHOHO HEHEHE IIIHHA

Kommentarer

  • THEELA | Thea Martinsson säger:

    Fan vad skön blogg! loveit

    allt bra? :)

    2012-02-14 | 13:13:16
    Bloggadress: http://theela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: