asgay

"Jag becknar min egen zattla"

krimenell gästbloggning nivet, aaaaaaah

Kategori: Dan the tan gästbloggar

aaaaaaaajdiiii tänkte ta upp den här fucking polisen också, vad e grejen med att man inte ska få gå på den djurgårdens matchen och stå i klacken? man går ju dit för att hetsa, sno pengar ur folks fickor och avsluta med feta fighten duvet. och vafan ställer dom in det pga av att några fucking poliser har fått i sig va? vem fuck bryr sig om en snut? snutens fru kanske men det är ju skitsamma, lebbhora bre. blir ju galen asso. men aaaaa i helgen har jag bara chillat kanten, har vart över marken och under himlen och tjänat para, feta para snackar vi bre. är så jävla stolt också, min hund nivet, drog sin första lina! är så sjukt stolt över brorshan, han va galen asso, på gud han sänkte typ alla dogs han såg, han flippade på lykstolpar, crackade busskurar och bara va ute och fuckade sverige uppochner, ut och in, bak och fram och från alla möjliga håll och kanter. idag fuckade jag skolan för pallade inte bara bre, så står nu med brorshan i skogås och väntar på nån jävla svennebanan som skulle ha vodka, ska vidare till hagsätra och lämna lite ladd och sen skulle han se ifall han ville ha lite grönt också, jävla idiot asså. aaaa men ska rulla nu, shulululululu hälsar krimmidäääääään EEEEEEEAGLE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: