asgay

"Jag becknar min egen zattla"

o.O

Kategori: Allmänt

Hejsanhoppsan, manlig hälsning. Ja. Bea här, har nyss varit och köpt godis till mig själv, mamma kommer hem sent så det blir filmkväll med mig själv. Forever Alone <3
Vet inte om någon har berättat om helgen och orkar inte kolla det heller så drar min helg lite snabbt. I fredags styrde Avin lokalfest för att fira sin födelsedag som var i onsdags. det började jävligt bra och det var skönt drag osv men massor av onödigt tjafs och drama som förstörde lite. Men annars vare najs, vissa människor skulle inte ha blivit bjudna.
Igår, lördags alltså var jag bara hemma med först Avin Fanny och Hanna,sen kom Robin och Roberto min älskling + hans kusin så vi kollade på film och bara mös. asnäääjs. Och idag har jag bara tagit det lungt, Och som sagt blir det filmkväll med min kompis Beatrice hon e fett sneeel xD nää men det var helgen, ni får ha det så bra kära läsare och glöm inte att tagga inför imorn, skola förfan woohohoohohohoh <3333333 Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: