asgay

"Jag becknar min egen zattla"

hehehehehehehejjjj

Kategori: Allmänt

shulululul ! ligger i sängen kollade nyss gossip girl, världens bästaste serie ever !  och ni som inte följer den kan gå och dö ! hehe. Idag träffade jag linnea, vi skulle in till stan och träffa några killkompisar och lill al fahanny men vi svängde förbi centrum lite snabbt för behövde lite para, vi fick va cook diskreta för har cook med span och jag pallar inte med aina knas :/ men vi hade skit kul i stan iaf hahahah en gubbe kom fram helt random och sa att min killkompis nabil har liten kuk och alla blev helt chockade för hur fan visste gubben det liksom ??  Det va min roliga dag men jag är coook absad nu så ska ut och mecka en feeeet jalla hejdå !

Vi hade varken para eller kunder igår så aa... vi sålde bea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: