asgay

"Jag becknar min egen zattla"

Ok

Kategori: Allmänt

Hejhheehkd
Long time no see skulle jag nog säga, de va ett tag sen och miket har som sagt hänt. Tänkte börja med att säga att majoriteten av oss gaybloggers har skaffat oss ett jobb. Telefonförsäljning kallas det tydligen, varför vet jag dock inte, man sitter ju bara och ringer runt till folk och säljer saker? Ologiskt ^^.. Iaf jag biffbea och izor jobbar där och tjänar lite paraa, behövs ju inför sommarn eftersom vi ska till duhdudud TURKEEY!! eller ja.. Izor sk troligen inte med men bitch please WHO THE HELL CARES?? inte jag iaf?
Jaaaaaa så e de ju de gamla vanliga som vi gör vardagligen, beckna till små horungar, tjäna lite para där me och sen slå sönder dom och ta tillbaka allt.. Inget har ändrats med det. Justefan jag och avveboy har skaffat gymkort på sats också såååå watch out we got a double badass over the sats gym mmmm jävlar va biffar vi kommer bli, vet att ni redan är cock rädda för oss nu så vill inte skrämma upp er mer men wallah ja säger t dej i sommar ni kmr nt ens våga gå ut ur era husen om vi e i närheten. Knas de borde va olagligt att va så Krim som vi..... xD
Nått mer som hänt.. Valborg ja! Kan ju ta det lite kort, jag bea och avin drog till Uppsala rätt sent så vi missade dagen då de va roligt men vi va en aning drunk allihopa så de vart kul ändå. Sen drog vi tillbaka till Huddinge och fucka ur.
Aaaa.. Vi får inte heller glömma den otroligt roliga collegefesten som izor pratade om, man fick ju många blickar på tunnelbanan men vafan va ere alla coola säger, YOLO!
har rätt många bilder från den kvällen också så tänkte lägga upp några lite senare som en riktigt bror, så ni får ett liten smakprov på den.
Xoxo lilla-al-fhääny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: