asgay

"Jag becknar min egen zattla"

Baaajs

Kategori: Allmänt

God morgon bloggen, kom till skolan för typ en kvart sen, sitter på samhällslektionen och ritar en familj på 1870-talet hehe. det går asbra. Det är Bea som skriver btw,. Jag kommer att skriva ett rätt så seriöst inlägg nu, ingenting att vänja sig vid dock. Anledningen till att jag skriver lite seriösare nu är för att jag vill ta upp en rätt seriös grej som jag verkligen stör mig enormt på. Jag vill verkligen uttrycka min ilska haha driver, nä men "ta upp" det här men hur otroligt respektlösa både killar och tjejer har blivit emot brudar. Alltså kom igen! Man kallar alla tjejer för orrar och horor det är helt jävla sjukt, och dom som gör det är ofta killar i 16-17 års åldern, hallå? ni är alldeles för unga för att ens få uttala er om såna saker? Jag säger inte att jag själv är tillräckligt erfaren att göra det? Jag är sexton år och skulle fan aldrig kalla en brud för hora bara för att hon har haft sex!?! Alla pökar, sen hur mycket man gör det eller hur många man gör det med är helt och hållet upp till en själv, bara man inte sårar någon. och gör man det, beror det på att man är en dålig människa, eller gör ett misstag, inte fan är du en hora. Och snälla kära killar, ni är alldeles för unga för att springa runt och låtsas att ni av eran 3-4 års erfarenhet av "kärlek" kan dömma och kalla en brud för vad ni vill. här har ni en liten lektion i svenska, HORA = PROSTITUERAD, man säljer sex, ingenting annat. en hora är INTE en tonårstjej som har haft sex med vad du själv tycker är för många killar. och kom ihåg, de flesta ni hör om en tjej att hon har legat med så och så många och blablabla är för det mesta bara bullshit, fråga tjejen själv istället för att sprida massor av skitrykten för i helvete. och killar, börja visa lite jävla respekt för tjejer! Tack för mig, /Bea

Kommentarer

  • Chabbe - säger:

    bea ja håller med dig lite men .. du e oxå för ung för att dricka men ändå har ja sett dig full många gången sen du va 13 :D hahah,

    "hora" i en killes ögon just nu är inte prostiuerad, de har typ en ny betydelse haha, typ att någon har legat med många eller - "hon e som en hora för att man kan få henne lika lätt som en" de e typ så man tänker när man säger de.

    2012-01-23 | 12:50:51
  • TAbbe säger:

    Chabbe rätt

    2012-01-24 | 07:38:01
  • Bea säger:

    Jo det är iof sant, men det är inte alltid det man menar? man kallar ofta en tjej för hora för att hon har haft sex med många, men behöver det betyda att man är billig? haha ehm.. skulle vara lite roligt att veta vem du är eftersom du sett mig full flera gånger osv... men aa, klart du har rätt i det du säger, men min poäng är att man kallar ofta tjejer för grova saker och det är inte många som gjort sig förtjänt av det.

    2012-01-24 | 11:35:54
    Bloggadress: http://asgay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: