asgay

"Jag becknar min egen zattla"

KRIM IS THE NEW SLIM

Kategori: Dan the tan gästbloggar

Nu jag kom jag till den här schuuuulan och sitter med grabbarna och chillar, fuck matte allt jag behöver veta är hur mycke jag ska ta för mitt stach, och mannen? 1 man lär sig inte den här skiten i skolan, det är nåt man föds med, i blodet jag svär. Jag bara kan bre. 2 vafan ska jag veta vad K blir för fuckig siffra? JAG FUCKING SKITER VÄL I DET, fuck asso man blir tokig. Hata schuuulan asso. Sen vi har svenska och fan asså varför jag ska kunna svenska? Jag är trogen min land och tänker fucking inte lära mig svenska, hatar Sverige. Kylan, alla rika horungar som tror att dom är nåt? Vafan lixom, det enda man ska göra På plattan är att leta efter folk som låtsas knyta skorna på den vita plattan 3 steg från pelarn, när nån schuno gör det är det bara gå fram och deala grejerna och göra para. Nu jag ska dra min gås och glida in mot stan, allan har problem med nån jävla wigger som går runt och leker nåt han inte är, han ska dö bre. Aja fuck schuuul nu ska jag dra härifrån och göra det jag är bäst på. Avslutar med att säga att det enda som är skarpare än min hjärna är min kniv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: