asgay

"Jag becknar min egen zattla"

Hej.

Kategori: Allmänt

Hejw sötiwsar :$ Sitter just nu med tezzalisa och käkar hos mig, eller hon snurrar på stolen och viskar "jag är bäst" men innan det käkade vi iaf.. cp. ÄÄÄÄh kan ju berätta en otroligt rolig grej som hände idag, och som kan vara jävligt bra att veta för er som går gymnasiet, eller vet fan inte om det gäller alla men aa.. Vi skulle ha ett grammatik prov idag, i svenska. Så alla i klassen pluggade i sista minuten på typ alla lektioner osv osv.. när det väl var dags för provet berättar våran kära lärare att man typ inte behöver ha godkänt i grammatik för att bli godkänd i svenska, eller alltså att om man skulle faila på provet skulle det inte kunna påverka ens svenska betyg negativt ändå. rätt soft men ändå inte med tanke på att jag pluggade sönder hela jävla muttdagen. Inte så jävla intressant men bra att veta iaf. Nuuu ska jag fortsätta äta med TEZ. Puss // Bea wööööööh<33333333333

ÅÅÅÅååh gamla internskämt ♥ blir ju nostalgisk för fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: