asgay

"Jag becknar min egen zattla"

BEA BEA BEA BÄRS BÄRS BÄRS

Kategori: Allmänt

Hejsan mina barn. Det är Beatrice som langar inlägget, tänkte lägga upp en liten ball video på en av mina tusentals talanger. no biggie liksom, men videon går inte att ladda upp än, Iza gör det när hon kommer hem så om klockan 5 ska alla ni gå in på bloggen igen och titta på videon. Men tills dess vill jag ställa en fråga till alla mina vänner som ni ska få fundera på medans ni väntar på att få se videon. frågan är följande; Hur känns det att vara vän med mig? med tanke på att jag 1: är bäst i världen på tetris och 2: att jag kan göra det jag gör i videon. sug på den och glöm inte att kolla på supercoola videon som kommer upp klockan fem. Puss mina baeerN <333
Jag är en katt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: